Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Ντούβλη

Συνέντευξη της Μαριάννας Ντούβλη στην Έλενα Φάκου; Αυτό είναι δίδυμο και... μια συνέντευξη διαφορετική από τις συνηθισμένες. Μιλάει για σεξ, ψέματα και... αγαπημένους παίκτες. Και δηλώνει Ολυμπιακός!

Για τη Μαριάννα Ντούβλη, δεν χρειάζεται καν πρόλογος. Η πρώτη φορά που «συναντήθηκα» μαζί της ήταν όταν μας φιλοξενούσε το ίδιο τεύχος του περιοδικού Playboy, το Μάρτιο του 2009. Η Μαριάννα ήταν...
στο εξώφυλλο και στην αποκαλυπτική φωτογράφηση που συζητήθηκε όσο καμμία άλλη. Σήμερα λιγοτερο από δύο χρόνια μετά, εκείνη είναι όπως απλά δήλωσε: «H διάσημη Ντούβλη». Και είναι αλήθεια.

Λανσάρισες τον εαυτό σου στην ελληνική show biz ώς κάτι καινούριο. Αρχικά μια κυρία της αριστοκρατίας, η οποία τελικά δεν δίστασε να αποκωδικοποιήσει το πάλαι ποτέ concept της ελληνικής πραγματικότητας και να πέσει (ερωτικά) στα χέρια των παιδιών του λαού. Πώς ήταν αυτή η διαδρομή για σένα και πώς νομίζεις ότι την αντιλήφθηκε το κοινό; 
Αρχικά να πω ότι στο ξεκίνημά μου δεν λανσάρισα τον εαυτό μου υποδυόμενη κάποιο ρόλο. Η κυρία της αριστοκρατίας-η κοσμική κυρία ήταν η πραγματική μου ζωή από τα πρώτα χρόνια της ζωής μου, μέχρι την εποχή που με γνώρισαν τα media, περί το 2006, απόρροια της ζωής που μου παρείχε η οικογένειά μου.
Στη συνέχεια, επειδή είμαι πολύ κοινωνικός άνθρωπος και μου αρέσει να είμαι κοντά στον απλό κόσμο, αποφάσισα να βγάλω προς τα έξω ένα πρόσωπο πιο απλό και ανθρώπινο. Ο κόσμος θεωρώ ότι έχει βαρεθεί τους δήθεν και εκτιμά την απλότητα και την ειλικρίνειά μου στη μετάβαση αυτή που προανέφερα.

Εάν μπορούσες να επιλέξεις πλέον τον άντρα της ζωής σου πώς θα ήταν αυτός;
Αν μπορούσα να επιλέξω τον άντρα της ζωής μου, θα ήθελα να είναι αθλητικός, ψηλός, μορφωμένος, έξυπνος και bon viveur!!! Ελπίζω να τον βρω κάποια στιγμή.

Λένε πως υπάρχουν 7 θανάσιμα αμαρτήματα. Η λαγνεία, η αλαζονεία, η οκνηρία, η απληστία, ο φθόνος, η λαιμαργία και η οργή. Έχεις υποπέσει σε κάποιο από αυτά κι αν ναι σε ποιο;

Έχω υποπέσει σε κάποια από αυτά, δυστυχώς. Απληστία ας πούμε, μου έχει συμβεί όταν θέλω να αγοράσω πολλά πράγματα που δεν μου είναι τόσο απαραίτητα, όπως π.χ. πολλά ζευγάρια παπούτσια ή πολλά παιχνίδια για το παιδί μου. Η λαιμαργία με έχει πιάσει πολλές φορές που πέφτω με τα μούτρα στο φαγητό. Οργή, επίσης, όταν βλέπω ή διαισθάνομαι ότι με αδικούν.
Ήταν ευχάριστη η εμπειρία σου στην ερωτική ταινία που γύρισες; Αν γινόταν ακόμα μια, ποιον συμπρωταγωνιστή θα διάλεγες για να είναι απολύτως του τύπου σου; 
Θεωρώ ότι το σεξ είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό, επίσης το ότι είχα ήδη κάνει ένα γυμνό εξώφυλλο στο περιοδικό Playboy με έκανε πιο εξοικειωμένη με το φακό. Ο συμπρωταγωνιστής που θα διάλεγα για να είναι απολύτως του τύπου μου είναι o George Clooney.


To σεξ τι σημαίνει για σενα; Υπήρχαν άντρες που ένιωθες ότι έκανες έρωτα κι άλλοι που έκανες σεξ; Γιατί για τους άντρες το σεξ ειναι απενοχοποιημένο και για τις γυναίκες ακόμα είναι μεμπτό;

 Το σεξ είναι κάτι πολύ όμορφο όταν δεν είναι μόνο σαρκικό και συνδυάζεται και με βαθύτερα συναισθήματα. Δεν υπήρχαν άντρες στην προσωπική μου ζωή που ένιωθα ότι έκανα σεξ, και μόνο όταν είμαι σε σχέση προχωράω σε σεξουαλική επαφή. Δυστυχώς όμως ζούμε σε μια κοινωνία που η γυναίκα είναι δακτυλοδεικτούμενη όταν αλλάζει συχνά ερωτικούς παρτενέρ ή απατά το σύντροφό της, ενώ ο άντρας το διηγείται σε φίλους του και νιώθει υπερήφανος για τις πράξεις του. Άλλη μια κοινωνική αδικία.

Η Μαριάννα πώς είναι στην καθημερινότητά της; Πώς περνάει τη μέρα της, ποιες είναι οι αγαπημένες τις συνήθειες, τι αγαπάει και τι μισεί;
  Στην καθημερινότητά μου κάνω πολύ απλά πράγματα, όπως το να ξυπνάω νωρίς για να ετοιμάσω το γιο μου για το σχολείο και στη συνέχεια να ασχοληθώ με πράγματα του σπιτιού ή εξωτερικές δουλειές. Το απόγευμα θα διαβάσω το γιό μου και το βράδυ θα επιλέξω ανάμεσα σε μία επίσκεψη σε φιλικό σπίτι ή σε ένα ήσυχο δείπνο. Οι αγαπημένες μου συνήθειες είναι το shopping, το διάβασμα, τα ταξίδια,το χειμερινό και το θαλάσσιο σκι. Αγαπώ τους αυθεντικούς ανθρώπους και την οικογένειά μου και μισώ τους δήθεν και τους σοβαροφανείς, την τεμπελιά και την ασυνέπεια.

Tι εύχεσαι να σου φέρει το 2011;
Εύχομαι το 2011 να φέρει υγεία, ευτυχία και αγάπη στο γιο μου και σε εμένα κι έναν έρωτα!

Yπάρχει ας το πούμε αληθινή φιλία ανάμεσα στις γυναίκες; Έχεις γυναίκες φίλες κι αν ναι, ποιο είναι το μυστικό για να κρατήσει μια τέτοια διαπροσωπική σχέση;
Αληθινή φιλία θεωρώ ότι δεν υπάρχει ούτε ανάμεσα στις γυναίκες ούτε ανάμεσα στους άντρες, πόσο μάλλον στους καλλιτεχνικούς κύκλους που υπάρχουν τα πισώπλατα μαχαιρώματα. Διατηρώ κάποιες φίλες, 2-3 στον αριθμό, εδώ και πολλά χρόνια και το μυστικό για να κρατηθεί μια τέτοια φιλία είναι να δοκιμαστεί στο χρόνο.

Πες μου τρία πράγματα που δεν έχεις κάνει ακόμη και θα ήθελες οπωσδήποτε να τα κάνεις πριν φτάσεις τα 30. 
Θα ήθελα να μου κάνουν μια καλή επαγγελματική πρόταση, να πάω στη Νεα Υόρκη που δεν έχω πάει ποτέ και να γνωρίσω τον έρωτα της ζωής μου.

Παρακολουθείς ποδόσφαιρο; Tι ομάδα είσαι και ποιον θεωρείς τον πιο ωραίο ποδοσφαιριστή του ελληνικού πρωταθλήματος;
Παρακολουθώ ποδόσφαιρο ανελλιπώς από τις prive σουίτες φίλων μου στο γήπεδο, αρκετά συχνά. Είμαι Ολυμπιακός λόγω της πειραϊκής καταγωγής του πατέρα μου και ως πιο ωραίο ποδοσφαιριστή του ελληνικού πρωταθλήματος θεωρώ τον Μιχάλη Σηφάκη από τους ελεύθερους και τον Αντώνη Νικοπολίδη και τον Γιώργο Ανατολάκη από τους παντρεμένους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...