Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Η που@@@να η τύχη πώς τα φέρνει όμως ε?(Αληθινή Ιστορία..)

Γειά σας, είμαι ο Γιώργος (ψεύτικο έιναι το όνομα).
Μου αρέσει να διαβαζω περίεργες ή ερωτικές ιστορίες στο ιντερνετ, γιαυτό και είπα να γράψω κι εγώ μία που μου συνέβη πρίν 8 μήνες περίπου.
Έχω μία σχέση με μια κοπέλα γύρω στα 4,5 χρόνια.
Θα εξιστορήσω τα γεγονότα σε παρελθοντικό χρόνο όπως έγιναν πρίν συμβεί το σκηνικό.....

Την αγαπούσα πολύ, είμαι σίγουρος το ίδιο και αυτή. Είχαμε μιά πολύ καλή σχέση με κατανόηση και πολύ αγάπη. Λίγο σεξ, όπως σχεδόν κάθε μεγάλη σχέση που κάποια στιγμή το βαριέσαι και δε γίνεται πιά πολύ συχνά...δηλαδή το κάναμε μια φορά την εβδομάδα και σε κάθε γιορτή και σχόλη.
Εγω όμως καθώς ήξερα ότι έτσι καταλήγουν οι μεγάλες σχεσεις, δηλ δεν παίζει να γουστάρεις το σεξ, με την ίδια ένταση, όπως στις αρχές της σχέσης, αλλά αγαπάς το άτομο που είσαι μαζί...
αποφάσισα να ζήσω καποιες εμπειρίες που δεν είχα ζήσει ως τότε και που δε θα ζησω έτσι κι αλλιως σαν αδεσμευτος...καθότι την κοπέλα μου σκοπός ήταν να την παντρευτω.
Ξεκινάω λοιπόν να ψάχνω την άκρη για να συνευρεθώ σε κατάσταση συνουσίας με 2 γυναίκες.
Έπρεπε να το δοκιμάσω ακόμα κι αν επρεπε να πληρωσω. Δεν ήξερα πως γίνονται τετοιου είδους κανονισιές.Συγχωρεστε με παιδιά δεν έχω απατήσει ποτε την κοπελα μου και δεν ειμαι τετοιος τυπος αλλα καποια πράγματα πρεπει να τα δοκιμάζεις για να μη σου μεινουν απωθημένα
Τι να κάνω λοιπόν?
Είπα θα απευθυνθώ στο φίλο μου τον Τάσο(ψεύτικο είναι το όνομα).
Αυτός είναι ιντερνετακιας, αγαπάει το γυναικείο φίλο, έχει κάνει πατουζίτσα στο παρελθον και ισως να ηξερε να με κατευθύνει!
Σκεφτομαι ομως οτι κατι τετοιο για να το πείς σε κάποιον πρέπει αυτός ο καποιος να ειναι "αδερφος" ή να μη ξερει την κοπέλα σου...γιατι ποτε δε ξερεις πως θα τα φερει η μοιρα...και αν το μαθει η κοπελιά...τη μαμήσαμε!!
Τελοσπάντων ψαχνω στο ιντερνετ απο μόνος μου, αφού κάποια στιγμή που μίλησα με τον Τασο, τυχαία δήθεν, το εφερε η κουβέντα και τον ρωτησα 2-3 πραγματάκια χωρίς να καταλάβει ότι θέλω να κάνω το ίδιο.
Βρήκα μια παλιά γνωστή μου, τη Μαρία, με την οποία καπως-κάπου-κάποτε είχαμε κάνει γαμάτο σεξ στο αυτοκίνητο.Γνωριζόμασταν από τη σχολή.Στην ίδια σχολή φοιτησαμε με τη Μαρία. (Ετσι γνώρισα και την κοπελιά μου ένα χρόνο μετά..στο προάυλιο της σχολής.)
Θυμόμουν ότι είναι λίγο πιό ανοιχτή σε κάτι τέτοια η Μαρία και ότι έχει 1-2 φίλες που γουστάρανε τρελίτσες.
Π.χ. μου χε πει σκηνικό ότι "εγώ και οι φίλες μου αν δεν κανουμε σεξ για πολύ καιρό καμιά φορά κάνουμε παιχνίδια μεταξύ μας, έτσι για την πλάκα".....
χαχαχα! Να ξέρατε πόσο γέλασα όταν μου το πε! Ποιά...."πλάκα" κοπελιά...? Πόσο αστείο είναι δηλαδή αυτό? Παρε ενα τηλέφωνο να σας κανουμε κι εμείς παρεάκι..!
Τελοσπάντων σκεφτηκα οτι μια ερώτηση στο Μαράκι δε βλάπτει!
Τη ρώτησα λοιπόν...με τρόπο...και μου είπε οτι "αν ψήνομαι να το στρώσει"....
Καταλαβαίνετε οτι όταν πήρα αυτή την απάντηση έμεινα μαλάκας!Στον ουρανό σε έψαχνα...στη γη σε βρήκα!
Το Μαράκι μπήκε κατευθείαν στο νόημα..και κατέστρωσε κατάσταση.
Μου έδωσε ραντεβού στο σπίτι της (έμενε μόνη της), ένα απόγευμα (όχι βράδυ, για να έχουμε χρόνο-είπε-).
Μου λέει φέρε και κάνα φίλο σου αν θες! Εγώ τόοοοσο έμπιστους φίλους δεν έχω της είπα.Δεν εμπιστεύομαι κανέναν τόσο.
Και πήγα μόνος μου!
Χτυπάω και μου ανοίγει η Μαρία.
Καθόμαστε στο σαλόνι και εκεί ειναι μία φίλη της η Λένα(ψεύτικο όνομα), γνωριζόμαστε με τη Λενα, τα λέμε λίγο... εν τω μεταξύ πίνουμε και ένα μπουκάλι τεκίλα σε σφηνάκια...σχεδόν άρχισαν να κολλάνε τα χέρια μου από τα πορτοκάλια...
Μου σκάνε το παραμύθι ότι περιμένουμε και τρίτη παρουσία στο χώρο.
Και το μυαλό μου πήγε σε άντρα φυσικά..(επειδή μου ζήτησαν να φέρω ένα φίλο μου και δεν το έκανα...θεώρησα ότι φέρανε κάποιον δικό τους).Δε μου άρεσε σαν ιδέα...άλλα τί μπορούσα να κάνω εκείνη την ώρα?
Χτυπάει το κουδούνι...ήρθε ο τέταρτος -λέω- για το καρέ!
Πάω τουαλέτα να πλυθώ λίγο...και να κάνω μια προετοιμασία για τα επακόλουθα...(καταλαβαίνετε!!)
Έκανα ένα 10 λεπτο να  γυρίσω στο σαλόνι, αλλα όταν γύρισα με περίμενε μια όμορφη έκπληξη.
Η παρουσία που περιμέναμε ήταν γυναίκα!!!!!Και τις βρήκα όλες με τα εσώρουχα.Όλοι ξέραμε το σκοπό της επισκέψεως!
Σχεδόν δάκρυσα από τη συγκίνηση και ακόμα δεν είχαμε αρχίσει...
Μπαίνω στο σαλόνι και πάω να συστηθώ με την τρίτη κοπέλα...η οποία είχε πλάτη προσπαθώντας να γδυθει!
Τι θέαμα θεέ μου...δε μπορούσα να σας περιγράψω πώς αισθανόμουν...πρώτη μου φορά με 3 γκόμενες?
Ζούσα το όνειρο κάθε άντρα??? ναι!!
Θυμάμαι δίνω το χέρι μου να συστηθώ...έχοντας κάνει ωραίο κεφάλι από την τεκίλα.
-Γιώργος! Χάρηκα...
-Βιβή!(και πώς γυρνάει να μου  δώσει το χέρι της..για να συστηθούμε...)

Παιδιά...ήταν η ...κοπέλα μου!
Μπορεί να κοιταζόμασταν αμίλητοι για 10 δευτερόλεπτα.....και βάλε...

Η κοπέλα μου, η Βιβή(ψεύτικο όνομα), ήταν μία από τις φίλες της Μαρίας..μία από εκείνες που όταν δεν έιχαν κάνει σεξ για πολύ καιρό...τη βρίσκανε μεταξύ τους!

Θα αναρωτιέστε πώς και δεν ήξερα ότι η Μαρία και η Βιβή έιναι φίλες τα τελευταία 4,5 χρόνια?
Μα δεν ήταν φίλες που έχουν την κλασική σχέση..είναι οι φίλες που μαμιούνται ενίοτε..
όπότε ή Βιβή δεν την ανέφερε ποτέ...αλλά όταν έβγαινε  και μου έλεγε έιμαι με τη φίλη μου τη Μαρία για ένα ποτό.. και να το σκάλιζα εγώ...ακριβώς αυτό θα έβρισκα..."ότι όντως είναι με τη φίλη της τη Μαρία".
Η Μαρία δεν ήξερε ότι εγώ τα έιχα με τη Βιβή...ή τουλάχιστον ότι ο Γιώργος της Βιβής ήμουν εγώ που με είχε πάρει μια μέρα στο αυτοκίνητο πρίν χρόνια...
Και φυσικά η Βιβή με έκρυβε από τη λυσσαρα πουτσοπνίχτρα και μουνοπνίχτρα, φίλη της...για να μη μου την πέσει η Μαρία...(σου λέει...ποτέ δε ξέρεις).

Άρα η κοπέλα μου με απατούσε με γυναίκα....οι οποίες ήταν φίλες από τη σχολή...στην οποία σχολή φοιτήσαμε και οι τρείς.Αλλά εγώ τη Μαρία τη γνώρισα πρίν γνωρίσω την κοπέλα μου.Αλλά δεν έμαθα ποτέ ότι ήταν "φίλες" γιατί είχαν πολύ συκγεκριμένο είδος σχέσης!

Άρα, η κοπέλα μου έχει κάνει παρτούζες..με γυναίκες, μπορεί με άλλους άντρες όπως εκείνη τη μέρα που πήρε την kinder εκπληξη δηλαδή εμένα...στο σπίτι της Μαρίας.
Άρα η κοπέλα μου άλλη ήταν και άλλο έδειχνε ότι είναι.
Άρα..ποτέ δε ξερεις με ποιον ζεις..με ποιον κοιμάσαι, τί κάνει τα βράδια ενώ εσύ κοιμόσουν ...
Άρα ίσως άμα έλεγα στην κοπέλα μου ότι θέλω παρτούζες να μου έφερνε τις φίλες της και να μη χρειαζότανε να ψάχνω να βρω μόνος μου την άκρη...
Άρα πρέπει να λέμε στο σύντροφό μας αυτό που θέλουμε!!??
Άρα γιατί έψαχνε αλλού το κοκό...γιατί εγώ δεν ήμουν αρκετός?Ή γιατί γούσταρε τις εμπειρίες?
Άρα πόσο μικρός είναι ο κόσμος?
Άρα καθίστε να αναλογιστείτε τί παιχνίδια μας παίζει η ζωή!
Πόσα "άρα" προκύπτουν άμα ξέρατε....

Τελικά τί έγινε?
Εκείνη την ώρα....η Βιβή κοκάλωσε όπως κι εγω φυσικά! Αλλά μέσα της (όπως μου είπε την επόμενη μέρα όταν καθίσαμε να τα μιλήσουμε..)ίσως είχε ανακουφιστεί που επιτέλους έστω και με αυτόν τον τρόπο έμαθα για την κρυφή της ζωή).
Εγώ?? Εγώ δε ξέρω πώς αισθάνθηκα...ακόμα το ψάχνω 8 μήνες μετά.
Δε χωρίσαμε...γιατί αγαπιόμαστε. Και γιατί αφού και οι 2 είμασταν κάτι άλλο από αυτό που δείχναμε...
Η διαφορά είναι ότι πού ξέρω με πόσους άντρες έχει πάει η Βιβη σε παρτούζες με τις "φίλες" της...(αυτή μου είπε ότι άντρας δε μπήκε ποτέ στην παρτούζα τους...ήταν η πρώτη φορά εκείνη που πέτυχε εμένα).
Από την άλλη ούτε εγώ κατάφερα να την πείσω ότι ήταν η πρώτη φορά που έκανα κάτι τέτοιο.
Δε ξέρω...!
Αλλά είπαμε να δώσουμε μια ευκαιρία στη σχέση μας και να κανουμε παρτούζες..
Πόσο λογικό είναι όμως αυτό?
Η Βιβή θέλω να σας πώ, ότι το θεωρεί πιό λογικό από οτι το θεωρώ εγω!
Ίσως γιατί συνειδητοποίησε ότι αυτό της αρέσει να κανει και αφού το έιχα μάθει πιά κι εγώ...
Εμένα μου αρέσει όμως?
Μου αρέσει 100% αλλά όταν εμπλέκεται και η κοπέλα σου μέσα... πόσο νορμάλ είναι?
Από την άλλη η κοπέλα μου σε τέτοια φάση?Να γλύφεται με άλλες?Θέλω πολύ να το δώ αυτό.

ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ....
κανονίσαμε μια παρτούζα(μετά από εκείνη την ημέρα της αποκάλυψης)...
για να κάνουμε test drive να δούμε αν το αντέχουμε...και οι δυό μας.
Στο σπίτι μας αυτή τη φορά...
και ναί ήταν και η Μαρία και η Λένα..και η Βιβή...
πέρασα υπέροχα!
Τέτοια εμπειρία δεν έχω ξαναζήσει και είδα τη Βιβή με άλλα μάτια...
Είδα την τοοοσο σεξυ πλευρά που έχει και την ερωτεύτηκα από την αρχή.
Όταν κανονίσαμε τη δεύτερη παρτούζα όπου θα συμμετείχε και ένας ακόμα άντρας...γιατί η αλήθεια είναι ότι 3 γυναίκες και ένας άντρας είναι κομματάκι δύσκολο, εγώ αρχικά αισθανόμουν περίεργα που έβλεπα τη Βιβή να πηδιέται μπροστά μου, αλλά τί μπορούσα να πώ με το μπουκωμένο από το μ@@νί της Λένας στόμα μου? Όχι μη μου την πηδάς?Μαλακία θα ήταν!
Μέχρι που όσο περνούσε η ώρα το συνήθισα και μετά μου άρεσε κίολας!
Ξέρω..σας φαίνονται ανωμαλίες αυτά που λέω!
Άλλά ρε παιδιά...έτσι είναι...τελικά όλα είναι θέμα συνήθειας και ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος για κάτοιον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...