Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Πετρούλα:"οι στάσεις στο dvd"

 

Τα «νάζια» που έκανε στον Όλι Ρεν, τον Ντομινίκ Στρος Καν και τον Πολ Τόμσον θέλει να τα εφαρμόσει και στον Οσάμα Μπιν Λάντεν η sexy Πετρούλα Κωστίδου.

Όπως δήλωσε στο περιοδικό Nitro, «επόμενος στόχος μου είναι να γίνω....
πολεμική ανταποκρίτρια. Θα ήθελα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου σε κάτι διαφορετικό. Και, ναι, αφού ρωτάς, αυτά που κάνω στον Όλι Ρεν, θα τα έκανα πολύ άνετα και στον Οσάμα Μπιν Λάντεν».

Όσον αφορά το… εκπαιδευτικό DVD, η Πετρούλα δε «μάσησε» τα λόγια της και είπε πως γνώρισε πολύ καλά τί ακριβώς έκανε.

«Ήμουν αγχωμένη πριν από το γύρισμα. Αλλά είπα στον εαυτό μου: "Ρε συ Πετρούλα, αφού εκεί θα είσαι. Υπάρχει περίπτωση να σε π****ν και να μην το καταλάβεις;". Δηλαδή, τι θα μου έλεγαν; "Πετρούλα, κάτι σου έπεσε"; Κι εγώ θα έλεγα: "πού, πού;"; Δεν γίνεται αυτό το πράγμα».

Προσέθεσε πως το μεγαλύτερο κομμάτι της παραγωγής το ανέλαβε εκείνη: «οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Ας πούμε απλώς ότι μου έδιναν "Χ" χρήματα, τα οποία πάνω στη διαπραγμάτευση έγιναν "Χ" επί 2. Επίσης, μιλήσαμε για όλα τα υπόλοιπα.

Τα κείμενα (τα οποία έχω σκεφτεί κι έχω γράψει όλα μόνη μου), τις στάσεις που κάνω (επέλεξα τις 12 πιο πικάντικες), ακόμη και τη σκηνοθεσία (την οποία έκανα σχεδόν όλη εγώ). Ήξερα πάρα πολύ καλά τι γυρνάω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...